veroniicakarlssons

Hmm..

Kategori: Allmänt

Har börjat fundera på att skita i halvmaran. Ibland är jag så jäkla peppad o tänker att det är askul, men sen ibland så tycker jag bara att det är jobbigt o tar mig inte ut o springer alls bara för att jag måste springa så långt.. Jag menar, att kunna springa 1,3 mil är bra för att vara jag så jag behöver ju faktiskt inte klara mer.. Men jag får se. Ska försöka ta ett par långa pass till o se hur det känns.. sen bestämer jag mig.
Igår var iaf jag o Aston ute o sprang typ 8 km. Vi skulle springa 1,3 mil men det var så varmt för honom stackaren så jag hade inte hjärta att dra med honom längre när tungan hängde på sne och han drog mot varje dike. Ändå badade han två gånger på vägen och fick vatten att dricka. Men det var så konstigt väder igår, när vi gick hemifrån duggade det lite o blåste. Sen helt plötsligt var det blå himmel o vindstilla. Sen när vi hade kommit hem var det tjocka moln o vind.. Konstigt det där med väder!
Igårkväll var det "sista klassfesten". Jag undrar hur många såna vi har haft ;) Men skillnaden den här gången är att klassen faktiskt splittas. Sist det var "sista klassfesten" så var det bara några av oss som började läsa annat. Nu är hela klassen färdig med samhällskunskapen och många kommer inte ens vara här i höst! Jens tar examen om en vecka så han fick en present från klassen också hade vi ett klassenquiz, det var jäkligt kul! Sen umgicks vi en massa o snackade skit om livet ;)
Idag är näst sista dagen på praktiken, åttorna ska bli färdiga med sina presentationer. Imorn ska de visa upp för klassen. Sen efter praktiken ska jag ut o springa någon gång. Också måste jag rätta färdigt åttornas individuella arbeten. Sen ska jag mest slappa.
Har fått veta att min grupp ska ha seminarium på måndageftermiddag, det betyder att jag har sommarlov kl 16.30 på måndag :D Förresten, har det hänt en helt fantastisk sak. Micke verkar ha kommit in på en till kurs i sommar. Han va på 30:e reservplats men så fick han hem en antagningsbevis. Om det är sant är det helt fantastiskt för då kan han få helt lån o bidrag i sommar så slipper vi stressa över pengar! Håll tummarna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: