veroniicakarlssons

Höstrugg

Kategori: Allmänt

Känns som rena höstvädret ute. Inte alls mysigt! Typ 5 grader, mulet, blåsigt.. Om det inte var för att fåglarna fortfarande sjunger glatt skulle man kanske bli deprimerad!

Idag blev en kort dag på praktiken. Darin är sjuk så vår handledare tog hennes lektioner o jag fick gå hem! Men jag ska börja på rapporten idag så helt ledig e jag ju inte!

Det blev ingen body pump för mig o Fredrik igår. Vi gick på Core istället - bålträning. Det var ganska jobbigt men vi kunde inte så mycket så ofta tittade vi bara på :P Ska tvinga honom att gå igen iaf. O ska försöka få med honom på pump på torsdag istället. Fast det var jag som bangade på pumpen igår, jag var så jäkla död i mina ben. Det sjuka var att igår när jag gick o la mig så var jag nästan ännu tröttare i benen än i söndags.. Jag är fortfarande lite trött i dem, men imorn ska de nog vara pigga igen. Börjar nästan knna lite i magen också efter passet igår. Men imorn ska nog hela kroppen vara pigg o glad igen! Då är det ju dags för 1,3 milsrundan!

Den här dagen kommer bjuda på en promenad strax med Aston. Sedan ska jag nog sova en stund, har ju vilodag :P Sen kanske jag o Micke ska ner på stan.. Sen blir det plugg i eftermiddag/kväll.

Vi köpte ett flexikoppel till Aston igår. Vi har länge sagt att vi vill ha ett, speciellt på vintern när han ska upp i alla snödrivor och så, men när vi väl har tittat efter det så har vi inte hittat något i hans storlek, men igår på maxi hade de ett. Det är jätteskönt att slippa stanna hela tiden när han stannar o så. Men när vi motionerar eller går på stan och sådana saker kommer det fortfarande vara det gamla hederliga läderkopplet som gäller! Men typ på kvällsrastningen när man bara vill att han ska kissa o bajsa o den gå in så är det ju jättebra, då rastar han praktiskt taget sig själv ;P

Nä, nu ska jag packa ihop lite grejer och gå ner till universitetet och möta Micke o ge honom grejerna, sen ska jag o Aston vidare på promenad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: