veroniicakarlssons

Kulturnatta

Kategori: Allmänt

Den här helgen har det varit ett evenemang i Umeå som heter kulturnatta. Det innebär massa stånd och musik o grejer på stan som håller på till någongång under natten. Detta bidrar till att vi säljer som tusan på jobbet. Igår var det så mycket att göra att man inte hann stå stilla i en sekund. Man hann inte ta en klunk vatten ens.. Jag började kl 11.30 och kl 16 fick jag rast o då var jag helt slut. Sen jobbade jag över 30 min o jobbade till kl 20 o shit vad jag var trött då! Jag o Fredrik gick från jobbet samtidigt o utanför stod Micke, Leyla o Melissa o väntade också gick vi till Olles o käkade middag. Det va najs!

När vi kom hem gick jag o Fredrik o köpte lite godis, det var gott. 170 gram köpte jag, det var nog rekord i att köpa lite godis. Sen åt jag inte allt heller, good job! Men jag åt två glassar igår också o drack en cider :P Men å andra sidan sprang jag ju typ oavbrutet på jobbet..

Vi sov över nere på stan o imorse efter frukost var det dags att gå till jobbet igen.. Efter 9 timmar och 15 minuter fick jag cykla hem o äta middag! Nu sitter jag o kollar på Big brother o ska dricka te o äta äpple.

Imorn har jag skola 9.15-10.15, sen ska jag läsa igenom Darins rapport innan jag ska till jobbet o jobba några timmar. Efter jobbet är det förhoppningsvis fint väder så då ska jag cykla hem o ta en heleftermiddag med min hund som jag har saknat den här helgen när jag har jobbat så mycket <3

Jag är inte direkt utvilad efter den här helgen, men som tur är är jag ju ledig tisdag o onsdag, då ska jag plugga en del, men jag hinner nog vila upp mig också :)

Hoppas ni har en bra helg.
Imorn är det invägning, inte så spännande - det går trögt nu. Men nästa vecka ska jag satsa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: