veroniicakarlssons

Motion, huvudvärk och skola

Kategori: Allmänt

Ja, så ser livet ut just nu. Vaknade med galen huvudvärk imorse. Strax därefter fick jag ett sms av Fredrik som undrade om jag ville jobba ikväll. Just då kunde jag inte ens lyfta huvudet från kudden så jag tackade nej. Dock inte av den anledningen, utan för att imorn kommer min lärare från universitetet o tittar på min lektion kl 8.10 så då vill jag gärna vara utvilad (och huvudvärksfri).

Jag hade bara 40 min skola idag och det var väl ungefär det jag orkade med. Direkt efter gick jag hem o åt lunch o sen däckade jag på soffan i över tre timmar! Sjukt. Men min huvudvärk gav med sig lite av det iaf. Sen kom Micke hem o var näll o gav mig alvedon så sen dess har jag faktiskt knappt kännt av huvudvärken. Micke var iaf så snäll att han gick o köpte fler huvudvärkstabletter för säkerhets skull eftersom vi bara hade en kvar!

Jag gav mig ut o cyklade med Aston också nu på kvällen. Han behöver ju få röra på sig även om jag har ont i huvudet.. Nä, oftast får han faktiskt leva med att det blir lugna dagar när vi är sjuka, men jag tyckte jag måde såpass bra att vi kunde ta en cykeltur så han fick kämpa lite. Jätteduktig e han!! Nu ligger han däckad brevid mig i soffan o jag sitter o tittar på schlager-semi.

Imorn kommer Tezz o mamma upp, det blir mys!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: