veroniicakarlssons

Ojojoj!!!

Kategori: Allmänt

Nu ni, nu ska ni få höra!! Jag o Aston har sprungit 1,3 mil idag. 1,3 MIL!! Är inte det lite sjukt?! Jag tycker det är lite sjukt. Men jäkligt härligt. I efterhand iaf ;) Nu är iofs mina ben totalt döda! Mina vader typ krampar och jag kommer antagligen inte röra mig så mycket mer idag. Aston ligger o sover så han lär inte kräva så mycket mer idag heller, så det blir nog soffan för oss resten av kvällen.

När vi kom hem från vår runda så möttes vi av nygrillat kött o champinjoner, så jäkla gött! Jag tog mig en cider och satte mig på balkongen en stund tills resten av maten var färdig. Riktigt härlig belöning att få sitta i fint väder på balkongen, var dock lite för kallt fortfarande, men det är bara en tidsfråga ;)

Annars har dagen bestått av praktik som inte alls blev som jag trodde när jag gick hemifrån imorse. 7orna skulle ha filmprojekt så jag satt o lyssnade på en föreläsning om film i nästan en timme o sen gick jag o Darin o jobbade på vår rapport och ställde lite frågor till vår handledare. Det var en bra dag. Tyvärr blev den lite längre än tänkt för jag glömde mina nycklar i arbetsrummet och det märkte jag inte förrän jag kom hem, så då fick jag gå tillbaka o hämta dem. Tur att det bara ligger en kvart bort!


Imorn är det praktik igen, men en kort dag. Sen blir det nog en långpromenad med Aston och lite rapportskrivande. Kanske en sväng på stan? Vi får se vad dagen bjuder på, ingen träning iaf!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: