veroniicakarlssons

Produktiv?

Kategori: Allmänt

Jag har varit ganska produktiv idag tror jag, o jag tänkte fortsätta i samma anda så det här blir nog en bra dag! Eller klockan är efter 14 så man får väl säga att det är en bra dag. Gick upp vid 7.20 imorse. När klockan va 8 hade jag redan tvättat håret, ätit frukost, klätt på mig, borstat tänderna, satt i linserna, sminkat mig o tagit fram allt jag behövde till skolan. Så strax efter 8 gick jag o Micke ut med Aston i ca en halvtimme. När vi kom hem hade vi till och med tid att slappa en stund innan vi gick. När jag kommit en bit på vägen märkte jag dock att jag hade glömt mina nycklar till skolan hemma så jag va tvungen o vända, men kom ändå 10 min innan jag började så det va lugnt!

Hade en lektion 9.15-10.15, sen satt jag kvar i arbetsrummet och rättade massa uppgifter och gjorde en lektionsplanering innan jag gick hem.

När jag kom hem tog jag en sväng med Basse. Sen åt jag lunch, skrev färdigt en text till rapporten, marinerade kött och la in tvätt i garderoberna.

Nu ska jag planera lite träning, sen ska jag vila en stund innan jag ska ut o springa 1,3 mil!!

Ikväll ska vi vika resten av tvätten o sen ska jag även gymma! Sjukt, jag vet. Men Fredrik säger att jag måste träna med honom, o då måste jag väl det. Bröst och tricpes. Men det blir nog typ en övning på varje för min del. Skulle tro att han bara vill att jag ska med för att jag ska passa på bänkpressen. Jag brukar alltid försöka tvinga med mig Micke när jag ska träna bröst för annars kan man lixom inte ta i, för då måste man fega ifall man inte orkar få upp stången en sista gång.

Imorn kommer jag va trött ;) Men då är det å andra sidan vilodag så det spelar kanske ingen roll?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: