veroniicakarlssons

Skön start på sommaren

Kategori: Allmänt

På onsdagmorgon är det inlämning av rapporten. Sedan är det opponering på måndag eller tisdag (det har vi inte fått veta än..). Sen är det sommarlov :D Jag är sedan helt ledig tills på lördagen då jag jobbar, jobbar hela helgen och sen är jag ledig i tre dagar igen innan jag jobbar i två dagar. Sen har jag en helt ledig helg :) Ska bli en fantastisk start på sommaren. Nu hoppas jag bara att värmen kommer snart också. Jag o Micke brukar ju premiärbada som senast första veckan i juni, vi får hoppas att det blir så i år också. Eftersom det inte varit så varmt lär ju sjön va svinkall även om det blir värme i luften någon dag..

Micke sitter o pluggar. Stackaren har tenta imorn. Just nu har han panik, typ. Eller den har släppt tror jag, han påstår att han har gett upp men ändå sitter han uppe o pluggar.. Han sov i 3½ timmar idag på dagen, helt slutkörd e han.. Men duktig! Jag hoppas verkligen att han klarar tentan, då är han helt färdig med biologin och då är det bara examensarbetet kvar i höst, sen är han gymnasielärare i biologi och idrott! (och förhoppningsvis heltidsanställd ;P)

Idag var jag på praktiken 9.15-10.30. Sen cyklade jag till jobbet o stoppade i mig en bulle o en kaffe för att jag var hungrig och för att bullar innehåller färre kalorier än burgare :P Sen jobbade jag 11-13.10. Efter det gick jag till Fredrik o käkade lunch o drack kaffe o då kom Leyla o sen vaknade Melissa o då åkte vi till Maxi o handlade. Efter det kom jag hem o tvingade upp Micke ur sängen. Jag hittade billigt kött på Maxi så det blev lyxmiddag - Rostbiff o champinjoner med potatisklyftor o rotfrukter i ugn med bea! Mumma! På kvällen tog jag en kortare promenad med Aston och sen har jag läst igenom Darins rapport o gett henne feedback på den..

Imorn ska jag skriva färdigt min rapport. Det är framför allt diskussionen som behövs göras och sen också se till att alla referenser är på sin plats, fixa sidnr och en framsida. Sen är den klar! Jag ska även fixa ett pass så jag kan åka till London i juni också ska jag o Aston försöka tvinga med oss Micke på en löptur! Så det blir en fullspäckad ledig dag, men det är bara kul, speciellt när man har en till ledig dag framför sig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: