veroniicakarlssons

Sommarlov

Kategori: Allmänt

Japp, man får ha sommarlov när man är 23 år. Bra va? ;) Sommarlovet startar med ett par lugna veckor nu men bara två pass i veckan på jobbet. Sen sätter jobbet igång på riktigt i typ 10 dagar innan det är dags för semester! Med andra ord ser livet ganska ljust ut just nu :) Sommarlovet börjar iaf nu med fyra dagars ledighet och jag ska bara njuta!

Aston verkar ha förstått att jag är ledig nu för han har haft en väldans massa energi den här morgonen. Först skulle han in och ut på balkongen o titta på en gräsklippare. Sen ville han busa när han kom in, bet mig i armarna o viftade som en galning på svansen. Så då busade vi lite, sen ville mina armar inte mer ;) Då fick han trixa lite o käka godis, men han var så uppe i varv att han bara skällde så för att inte störa grannarna så fick han lite leverpastej i kongen istället. Nu har han somnat, skönt ;) Han måste ju ha lite energi kvar till senare när vi ska ut o springa!

Min dag ser väl ut ungefär såhär:
Frukost
Bus med Aston
Promenad
Lunch
Baka bröd?
Jogga
Middag
Bio

Nu sitter jag o tittar på en plats på landet. Bra program!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: