veroniicakarlssons

Torsdag

Kategori: Allmänt

Då var det torsdag o näst sista dagen på veckan för vissa. Inte för mig dock. Jag jobbar lördagnatt, men den här helgen kommer bli så grym så det ska bara bli kul o jobba! Jag har viss fredagskänsla redan idag men det e bara för att jag fick veta att åttornas lektion imorgon är inställd för att de ska ha författarbesök så jag har bara sjuorna 8.10-9.20 men jag kommer inte ens ha lektionen så länge för det är sista lektionen så vi kommer bara ha provgenomgång och utvärdering så lektionen kanske kommer hålla på till 8.50 typ. Sen ska jag o min handledare snacka lite om hur det har gått o så, sen ska jag bara lämna tillbaka nyckeln till vaktmästaren o sen gå hem och då är praktiken över :D Då är det bara en eftermiddag kvar i skolan o sen SOMMARLOV!
Idag har jag faktiskt haft en ganska produktiv dag. Jag gick upp strax innan kl 9 o käkade frukost o sånt. Sen gick jag ut med Aston, o han hade tur för vi träffade hans bästis så de lekte en stund. När jag lämnat Aston gick jag till skolan o hade lektion med åttorna. Sen hjälpte jag Darin o rätta hennes prov som hon hae haft med sjuorna o sen gick jag hem. Direkt efter lunch rog jag på musik o satte jag igång o städa, jag har:
- Vattnat blommor
- Rensat alla papper på köksbordet och torkat av
- Torkat av vardagsrumsbordet och putsat glaset
- Putsat alla speglar
- Rensat mitt nattduksbord
- Dammat
- Dammsugit
Micke kommer bli glad när han kommer hem :)
Om typ en halvtimme kommer Fredrik o Melissa hit, det är en av anledningarna till att jag var tvungen att städa - Melissa är nämligen lite av en pedant och anmärker på när Astons hår ligger på golvet :P Så nu tänkte jag ta mig en välförtjänt nap på soffan tille de dyker upp.
När inläggen blir så här ihoptryckta och inte styckeindelade så är det för att jag skriver i google crome och den verkar inte förstå när man vill ha stycken :P När jag skriver på min vanliga dator så använder jag explorer o den fattar bättre :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: