veroniicakarlssons

Träningsvärk & blodomloppet

Kategori: Allmänt

Jag har sån fruktansvärd träningsvärk i mina ben. Jag tränade ben på gymmet i söndags o jag har fortfarande träningsvärk. Idag är den förvisso mycket mildare än i måndags o igår men ändå.. Det måste gå över nu. Imorn är det blodomloppet o det skulle vara skönt om benen var pigga o krya då.. Det kommer de säkert vara, men det kommer ju inte direkt bli så att man går en dag utan att känna något i benen utan direkt när de är bra kommer nästa pass..
Idag på praktiken började vi köra redovisningar med sjuorna. Det gick ganska bra. De är lite högljudda men de lugnade sig efter en stund. På fredag ska vi fortsätta köra redovisningar. Sen ska de få jobba färdigt med sina brev som de håller på o skriver till kommunen. Sen ska de få skicka in de nästa vecka. Nästa vecka är även sista veckan jag är där. Det är tråkigt med samtidigt skönt. Jag längtar efter sommarlov.
Tyvärr kommer sommarlovet kanske inte bli mycket till lov eftersom Umeå Universitet är puckade o lägger kurser som krockar så Micke kan inte läsa de kurser han blivit antagen till i sommar för de krockar med varandra. Det betyder att han bara får halva lånet vilket betyder att jag typ måste ta på mig alla extrapass jag kan.. Det känns ganska surt! Men aja, det är ju bara juni o juli plus att jag har semester i tre veckor i slutet av juni/början av juli så det är väl typ under 4-5 veckor som jag måste ta mig alla extrapass jag kan så det är väl bara att göra det..
Iag ska jag plugga en massa. Men jag tänkte börja med att äta lunch strax, sen plugga en stund, sen rasta Aston och sen sova en timme. Sen ska jag nog kunna fokusera i eftermiddag på plugget. Ikväll har vi tvättstugan också..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: