veroniicakarlssons

Tungt..

Kategori: Allmänt

Veckans resultat:

Viktminskning: 0.2 kg
Kvar till målvikt: 1.4 kg
Total viktminskning: 11.6 kg

Ja, det går långsamt nu.. det går riktigt tungt. Men jag fortsätter kämpa.. Visste ju att jag sabbade mycket i helgen. Men det sjuka är att jag typ inte gjorde det. Jag har nämligen börjat väga in mig två gånger i veckan just nu. Eller jag började med det för att jag tänkte att när jag väl når min målvikt vill jag hellre se det en fredag än en måndag så jag vägde mig i fredagsmorse o då låg jag på 0.. Så -0.2 har ju ändå kommit i helgen.. Men jaja. Skitsamma, den här veckan är verkligen hårdkörning!

Såhär kommer veckan se ut:
Måndag: Styrketräning (Bröst, axlar, triceps) ca 210 kcal
Tisdag: Jogga 1,3 mil. Ca 820 kcal
Onsdag: Styrketräning+core. Ca 240 kcal
Torsdag: Vilodag
Fredag: Jogga 1,5-1,8 mil. Ca 1100 kcal
Lördag: Vilodag
Söndag: Badminton?

Utöver detta kommer jag gå på promenader med Aston varje dag o då förbränner jag ca 180 kcal per promenad.

Ja, nu jävlar. Målet var att jag skulle nå målvikten på söndag, men det är ju knappast troligt, men den här veckan ska jag iaf gå ner mer än de senaste veckorna! Jag tror dock att en av anledningarna till att det börjar gå trögt är att jag börjar känna mig nöjd. Nu ska jag ju mest bara gå ner det sista för att jag har satt det målet. Men jag är ändå nöjd. Och skulle det vara så att jag behöver hålla på i 3 veckor till så funkar det, för egentligen är det ju inte ens jobbigt längre. Men när jag är färdig ska jag fira med en plocktallrik på All Star med en cider till! I solen!

För övrigt har jag numera sommarlov - gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: