veroniicakarlssons

Vad ska jag med helger till?

Kategori: Allmänt

De är ju så jobbiga. Jag är aldrig utvilad en söndagkväll, aldrig!! Däremot måndagkvällar, då brukar jag känna mig ganska återhämtad. T ex så joggar jag aldrig på måndagar för jag har aldrig den energin.. Men på tisdagar joggar jag nästan alltid. Anledningen till detta är oftast jobbet. Det har varit två intensiva helger på jobbet o innan det en hel del nattpass.  i lördagsnatt slog vi timrekord, det var grymt kul Mellan 02-03 sålde vi för 23900 någonting, grymt bra jobbat! Men tröttsamt!

I fredags var vi på 25årsfest. Det var riktigt trevligt. Kvällen/natten avslutades med en alldeles för full Veronica, men det behöver vi inte skriva mer om. Vi fokuserar på det trevliga, det som hände innan Veronica trodde att pappa hade gett henne ett kreditkort som hon kunde betala hela krogen med... ;P Nä, riktigt kul hade vi!

Nu ska jag kurera mig med en god natts sömn efter helgens bravader så jag kan vakna utvilad och redo för en viktig invägning imorn!

Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: