veroniicakarlssons

En bättre dag

Kategori: Allmänt

Ja, idag har varit en betydligt bättre dag än gårdagen.
Hade bra lektioner i skolan. Genomgång om bibeln (väldigt kort och fattig, men min handledare var inte där så so what??!) och sen snack om propaganda och reklam med den andra klassen. Morgonen började dock segt men efter en kopp kaffe klarade man det också ;)
Efter skolan kom jag hem o tog det lugnt en stund o sen tog vi en lång långis med Bus. Mitt i allt började det regna o blåsa, mn sen gick det över. Vi gick förbi biblan också så jag kunde skriva ut lite papper så nu är jag förberedd för morgondagens skola också!
Just nu håller jag på att baka saffransskorpor. Tror de blir goda! Eller jag hoppas det. Sen blir det en sväng med bus igen o sen blir det nog en tidig kväll. Måste vara redo för morgondagens besök av universitetsläraren på praktiken. Men det blir nog bra.. Jag blir dock fortfarande arg när jag tänker på det så jag tänker inte så mycket på det helt enkelt.. Fast det gör jag ju ändå, men jag försöker att inte göra det!
Roligare är iaf att jag kommit in i en hårdträningsfas på gymmet. Kör maxstyrka nu så repeterar bara 4-6 gånger. Har inte börjat än men imorn blir första passet o då blir det bröst, axlar och triceps. Ska bli kul att testa. Ska försöka hinna med fyra träningsveckor innan jul och sen blir det att gå över till konditionsträning igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: