veroniicakarlssons

Livets gång

Kategori: Allmänt

Livet är inte alltid lätt. För en vecka sen opererades min mormor för att hennes tjocktarm läckte blod, det uppdagades sedan att det var cancer men operationen gick bra och mormor återhämtade sig snabbt till en början. Sedan blev hon sämre, det visade sig att tarmen börjat läcka igen så de var tvungna att operera igen och lappa den. Efter operationen var mormor svag och återhämtade sig inte lika bra som efter förra operationen. Nu mår hon iaf bättre så vi får hoppas att hon är på väg åt rätt håll! Mormor är 88 år men eftersom hon alltid varit så frisk är det svårt att förstå att hon plötsligt kan bli så dålig. Men tyvärr är det så livet är.

Vi var nyss ute på hundträff då en hundmatte kommer ensam utan hund. Vi har hört ryktesvägen att hennes hund inte mår så bra, att han hade svalt en metallspiral och kanske var tvungen att operera. Nu verkade det inte alls vara det som hänt utan med gråten i halsen berättade hon att hon varit tvungen att avliva sin vovve. Hoffa var bara drygt ett halvår gammal men hans vita blodkroppar hade börjat attackera hans röda blodkroppar så det fanns inget att göra. Hon åkte till veterinären med vovven på fredagen och på söndagen avlivades han.

Det är väl sånt livet är. Man får krama på varandra lite extra vissa dagar, för när något händer kan det gå fort. Så till min familj och mina vänner: Jag älskar er, ni betyder allt!

Och till min egna lilla älsklingsvovve, jag är så glad att jag har dig <3

Kan ni tänka er att varit så här liten o söt?







Vila i frid Hoffa! Aston går och nosar utanför din dörr när vi går förbi, han saknar sin vän!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: