veroniicakarlssons

Ljuset kom!

Kategori: Allmänt

Inte i form av solljus, men i form av glädje. Länge har de hållt på o byggt om vägen i närheten av där vi bor. E4an ska börja gå där, så de har gjort om en korsning till en rondell och sedan skapat en tunnel under som inte fanns innan. Idag när vi gav oss ut o cyklade med Aston (i mörkret) så ser vi att tunneln är öppen. WOHO! Jag vet inte ens hur länge de har byggt där men sen i våras iaf o nu var den öppen. Det har varit ganska krångligt att gå där innan och et har liksom förstört vissa promenadsträckor, för att inte tala om att det har varit krångligt att fara till Anna o dricka kaffe, nu kan jag va där jämt ;)

Ja, det var väldigt positivt.

Vi bestämde oss för att ta en riktigt lång cykeltur med Bus i eftermiddags. Hade inte varit så sugna på långpromenader för det var tråkväder som vanligt. Så då tänkte vi att cykelturen skulle motsvara  långpromenader o det blev säkert 6,5 km typ så det var nog rätt bra! När vi kom hem o det var kväll var Aston så jäkla go!! Han va jättetrött o låg o sov på min mage i soffan! Mys! Msn skulle kunna tro att vi inte rört oss sen dess för han ligger på samma plats med huvudet i mitt knä. Dock har jag varit o jobbat i 4 timmar o kom nyss hem.

Imorn ska jag va produktiv om jag orkar. Har en del saker som behöver göras! T ex inhandla en födelsedagspresent till världens bästa sambo som fyller år om typ en vecka. Panik?

Kommentarer

  • Anna säger:

    Det är bara att komma, jag är alltid redo med kaffet!! :-D

    2011-11-12 | 23:05:06

Kommentera inlägget här: