veroniicakarlssons

Mycket

Kategori: Allmänt

Det händer för mycket i livet just nu så jag hinner inte riktigt med att berätta. Jag börjar med att berätta om helgen iaf. Fredagen började med tenta. Den gick nog sådär, jag tror jag klarade den iaf. Närä jag kom hem hade Micke varit o hämtade Sandra och Dixi på flygplatsen. Hundarna busade på o vi andra satt o snackade lite innan det blev skogspromenad och lunch. Sen var det dags för mig att sticka till jobbet. Skulle jobba 15-00 men fick sluta kl 23 så kom hem liite tidigare iaf.

På lördagen gick vi på stan en stund o sen var vi hemma o spelade spel o käkade tacos o bara umgicks!

Söndagen blev en väldigt lugn dag. Vi gick en lite längre promenad men annars låg vi mest i soffan o slappade. Var väldigt skönt.

Sen var det ju redan måndag igen. Jag o Micke hade skola så Sandra passade på att göra en köttgryta. På kvällen var det hundträff och Dixie älskade det precis lika mycket som Aston gör. Tyvärr var det bara småhundar där så Aston hade ävl inte lika kul ;)

På tisdagmorgon åkte de hem igen o det var ganska skönt med lugnet som uppstod. Jag följde med dem till bussen. Micke följde med ända till flygplatsen. När jag o Aston kom hem igen hade jag tänkt gå o träna men tystanden och lugnet hemma gjorde att jagh stannade kvar ;P














De busade och sov om vartannat. De hade en helt fantastisk helg o jag tror inte Aston är riktigt återhämtad än. Han sov hela tisdagen och igår var han fortfarande jättetrött. Nu ligger han och sover brevid mig i soffan men snart är han nog tillbaka igen ;)

Någonstans han verkligen är, är på min arm! Jag tatuerade mig igår och satan vad nöjd jag blev!

Ska lägga upp en ny bild när den läkt bättre också, för riktigt sådär ser den inte ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: