veroniicakarlssons

Ny vecka, nya tag..

Kategori: Allmänt

I helgen har vi firat Micke. Han fyllde 26 år igår, börjar bli vuxen nu ;) I lördags hade vi vänner över på fika och sen bastade några stycken. Jag skippade det eftersom man ska undvika det med nya tatueringar. Nu anser jag att den är läkt iaf så nu behöver jag inte vara försiktig med den längre.

Igår handlade jag det sista till Micke o sen åkte jag hem också förberedde vi middag o fika till kvällen då Fredrik, Leyla o Melissa kom över.

Sen var vi ganska trötta. Ingen av oss hade sovit speciellt mycket under helgen, när jag åkte o jobbade i lördagsnatt så satt Micke upp med kompisar och kollade på dataspel..

Idag hade jag sovmorgon. Det var välbehövligt! Man behöver alltid måndagen också för att ta igen sig när man har jobbat natt på lördagen. Började inte förrän 10.30. Lektionen var slut 11.20 så då gick jag hem o käkade lunch o tog ut Aston på långpromenad innan det var dags att gå tillbaka till skolan igen.

Ikväll har vi Melissa i några timmar. Fredrik o Leyla ska på kurs på bilskolan så Leyla får börja övningsköra med Fredrik. Vi har varit ute i en timme o tittat på när Aston har busat med sina kompisar och vi har gungat. Nu sitter hon o tittar på pippi en stund och vi tar igen oss ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: