veroniicakarlssons

Plutt!

Kategori: Allmänt

Jag borde ha varit hemma o pluggat i veckan, känner det nu när det är 11 timmar kvar till tentan och paniken börjar komma. Jag har pluggat hela dan igår o hela dan idag och jag förstod ju att jag inte skulle ligga sådär superbra till, men nu känns det illa. Samtidigt vet jag att det brukar falla på plats ganska bra sista natten inför tentan när jag drömmer om årtal o kungar o krig.

Men om jag hade varit kvar hemma den här veckan hade jag ju inte fått träffa världens minsta lilla plutt-Lucas! Han är minsan pluttig! Världens minsta och världens sötaste pojke är vad han är! Och han gillar sin moster för när hon är där så sover han sött i hennes famna hela dagarna ;) Ni ska få bilder, men inte nu för nu har jag bara en kort pluggpaus så snart e det dags igen.

Jag hann faktiskt med ganska mycket annat i Sthlm också, fast jag pluggade varje kväll och en hel dag. På söndagen var det middag hos Helena o sen snacka skit med tjejerna!

På måndagen var jag ju hos Tezz o Lucas o sen var det plugg som gällde.

På tisdagen mötte jag  Sofia o Matteo i Rissne centrum o handlade lunch o gick hem till Tezz o Lucas o bjussade på käk. Sen sprutbajsade Lucas på mig, men det tycker jag inte vi behöver prata om ;) Sen åkte jag o Sofia vidare hem till henne, hämtade Liam och käkade middag i deras nya lägenhet. Det var najs! Sen åkte jag hem o pluggade lite, såg på film med mamma o pluggade lite till.

Onsdagen spenderades på sumpans stadsbibliotek med block och dator och skrivkramp. Pausade för en lunch med svärföräldrarna men annars var det plug som gällde den dan innan det var dags att bege sig hem till Umeå igen.

Nu ska jag plugga vidare. Håll alla tummar ni har för att jag ska klara tentan imorn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: