veroniicakarlssons

Praktik

Kategori: Allmänt

Nu har jag haft praktik i nästan en vecka. Det går bra antar jag. Gör inte så mycket på dagarna. Har planerat lite, men ska inte hålla i lektioner förrän om två veckor så jag tar det mest lugnt.

Men det är skönt att ha praktik. Känns som att jag har fått mitt liv tillbaka, hinner ta långpromenader med Aston, träna, dricka kaffe med folk, hänga på stan.. Ja, jag hinner till och med sova med Aston på soffan på dagarna utan att ha dåligt samvete. Hur skönt som helst!

Igår julpyntade vi. Lite tidigt kanske ni säger, men ni bor inte i Norrland isf. Det är så mörkt o tråkigt här just nu så man behöver lite ljus i vardagen. Adventsljusstaken i köksfönstret och ljusslingan på balkongen gör den här mörka hösten lite ljusare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: