veroniicakarlssons

Är detta väggen?

Kategori: Allmänt

Jag är så trött. Så mentalt och fysiskt trött. Jag pluggar o pluggar o pluggar, o jag vet att jag inte borde klaga. Vi har enormt fina möjligheter till att plugga i Sverige o självklart ska man ha att göra då, det går både skattepengar och man investerar pengar själv i en utbildning men min hjärna orkar inte mer. 2 tentor på 5 veckor är väl okej även om det är frymt jobbigt, 3 tentor på 6 veckor som det blir nu är fan för mycket. Om jag bara visste att det var över imorn efter tentan.. Men, ne, då e det bara att börja plugga inför nästa tenta som är om 8 dagar.. Fy!

Igår var jag så trött. Först var jag så jäkla duktig. Var tvungen att åka ner på stan för att betala handpenning för tatueringen jag ska göra men de öppnade inte förrän kl 12. Men för att slippa lägga tid på att bara åka fram o tillbaka till stan så åkte jag ner på morgonen och åt frukost på jobbet. Satt där o pluggade i över 1½ timme. Sen gick jag vidare till stadsbiblan o satt där o pluggade i nästan en timme innan jag gick o betalade handpenningen. Sen var det meningen att jag skulle åka till universitetet o fortsätta plugga men jag var så trött. Kände mig som en levande död, så jag åkte hem o pluggade en timme till. Sen gav jag upp. Hämtade Melissa på dagis istället o när hon hade gått hem så däckade jag i soffan. Jag o Micke hade bestämt att vi skulle träna så han väckte mig efter nån timme också gick vi till Iksu, väl där fick jag sån jäkla magont o kallsvettades så jag tittade bara på när Micke tränade o sen gick vi hem o satt i soffan resten av kvällen.

Idag unnade jag mig sovmorgon. Har pluggat i drygt 2 timmar o ska väl sitta ungefär 3 timmar till idag. Sen blir det att sitta någon timme imorn o sen ska det nog gå bra. Tentan är kl 16-22 imorn så ni kan ju tänka på mig då..

På fredag är det bara att börja om inför nästa tenta..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: