veroniicakarlssons

Belöningskänslan

Kategori: Allmänt

Wow, vad negativ jag var tidigare idag. Men ibland kan jag bli så. Typ när jag e hemma en hel dag o det regnar ute o man mår halvdåligt o sådär. Men nu mår jag bättre. Skulle bara så himla gärna vilja träna. Träningen går åt skogen just nu. Och plugget känns övermäktigt igen. Men jag ska ta det lugnt med plugget den här veckan också o sen hårdköra i två veckor igen. Men träningen hoppas jag att jag är igång med på torsdag igen, behöver den där belöningskänslan man får av att träna, annars blir jag sådär neggo. Idag har jag haft nån släng av nån magsjuka så jag har tagit det väldigt lugnt för imorn ska jag ju va barnvakt åt min favoritprinsessa o då måste man ha energi!

Aston tycker jag är världens tråkigaste idag. Sitter bara med böckerna eller datorn. Så fort det har hörts nåt i porten så har han gått till dörren, så brukar han inte vara, men jag förstår honom. Fast han brukar va trött på tisdagar för vi har hundträffar på måndagar när han busar med massa kompisar. Hans favorit är en labrador/golden-blandning o sen kommer nog en rottistik. Men han kommer bra överens med alla, men när han busar med bästisen får de andra kämpa för att få vara med, de är nästan kära i varandra ;)

Nu är Micke o hämtar Fredrik o Melissa vid flyget o sen ska vi nog sussa. Imorn ska jag till skolan igen!

Förresten fick Ganna stanna i ett par veckor till o Sverige fick lite pisk på fingrarna av Europadomstolen, BRA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: