veroniicakarlssons

Freedag :)

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag igen. Kan inte påstå att veckan varit så betungande men fredagar är alltid sköna! Satt o pluggade lite nyss o känner verkligen inte att jag behöver ha någon vidare panik över det så det kanske jag lägger på hyllan. Nä, lite mer ska jag göra idag eller imorgonbitti, men mest ska jag ha helg nu!

Dagen består av träning och lite shoppnig. Och, nej, jag har egentligen inte råd men det är ett måste-köp! Hade glömt bort att dragkedjan på min vinterjacka totalt pajade förra året, och det går inte att bo i Norrland där vintern pågår i 6 månader utan att ha en ordentlig vinterjacka så jag måste faktiskt köpa en. Men jag har 20% på jackor på Stadium i helgen så jag ska passa på! Hade tänkt att köpa en vinterjacka i år ändå men sen köpte jag ett par rejäla vinterskor istället o då tänkte jag att jag kunde vänta med jackan till nästa år, men icke då! Så får det bli iaf!

Vidare blir kvällen nog ganska lugn. Kanske en film o lite mys bara. Lagom till när jag ska gå o sova ska Micke titta på nå turnering på datorn så vi hinner nog kolla film eller nåt innan.

Imorn blir det jobb en stund och träning o sen vet jag inte riktigt vad helgen har att erbjuda.

Mådde illa i tre dagar men imorse hade det släppt så nu ska jag sätta igång med livet igen. Verkar vara en väldigt fin dag idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: