veroniicakarlssons

Lucas

Kategori: Allmänt

Igår föddes lilla Lucas, min systerson, mysigt va? Jag längtar jättemycket efter att få träffa honom, ska bli så mysigt att snusa bebis! Men just nu ligger de på avdelningen för för tidigt födda bebisar o bara njuter av varandra, lilla familjen! Alla mår bra!

Förutom glädjen för lilla Lucas så är jag i ett ganska dystert tillstånd. Regnet utanför passar min sinnesstämning ganska bra. Och inte blir livet bättre av att jag fick nån släng av nån magsjuka eller nåt skit inatt. Var superhängig imorse o skippade skolan. Har pluggat en del hemma o ska fortsätta med det.

Mina tankar går till de som har det svårt i livet. Varför ska livet vara så förbannat orättvist mot vissa? Och jag sänder all styrka i världen till Ganna som idag på ett väldigt omänskligt vis utvisas till Ukraina och hennes familj! Fy för att vi inte kan ta hand om varandra bättre!

Ljus i mörkret är besked om att Anna, Ivan o deras lilla Melker kanske flyttar upp till Umeå igen i sommar. Vi saknar dem!! Och lilla Lucas är också en ljusglimt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: