veroniicakarlssons

Natten

Kategori: Allmänt

Det var inte väggen, var bara natten som kom o hälsade på. Var svart där ett tag, men nu är ljuset tillbaka. Men jag är trött, ska inte ljuga. Men jag ser ljuset, där framme. En vecka bort. Sen tre veckor bort. Sen är ljuset där. Lagom till vintern.

Gjorde något fantastiskt nyss. Klippte Astons klor, en hel tass lyckades vi med. Sen slutade vi när vi låg på topp. Vi tog det lugnt bara. Satt på golvet och mös. Också klippte vi lite. Pratade oss igenom det. Hela mitt matte-hjärta blev varmt! När man jobbar med något och det sen funkar. Det är som att plugga järnet o sen sitta på tentan och allt bara kommer till en. Härlig känsla.

Fredrik, Leyla o Melissa var här o åt middag o hade fredagsmys. Det var mys. Melissa blir sötare o sötare o vi njuter av tiden. I sommar är de borta igen o faster-hjärtat kommer värka dagligen. Hon är så söt! O Aston kommer sakna sin kompis!

Förresten är det officiellt nu, att jag ska bli faster igen! Typ i mitten av april, mysigt! Så vi hinner få ett par månader med den nya lilla sparven också innan de flyttar tillbaka till Sthlm. Och jag blir moster när som helst nu. Egentligen inte förrän om en månad men han verkar vara redo lite snarare än så. Men jag tycker han ska stanna inne i mammas trygghet lite till så han får växa på sig lite för han är en liiten bebis! Men sen får han komma fram så moster får snusa bebis!

Ja, livet är ju bra när man ser hela bilden. Men det är lätt att köra fast i plugg o regn.

Imorn blir det plugg ett par timmar, och träning. Annars ska jag va ledig. Jobbar natt sen så det blir nog en ganska lugn dag o kväll!

Micke sitter o kollar på Star Craft så jag får nog sova ensam inatt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: