veroniicakarlssons

Ofrivillig sovmorgon

Kategori: Allmänt

Micke skulle väcka mig kl 8 imorse när han gick upp. Det gjorde han inte. Så jag vaknade kl 9 istället o frågade varför han inte hade väckt mig. Han sa att han hade funderat på saken men inte förstått varför jag skulle upp så han tänkte väcka mig när han skulle gå istället. Jaja, jag klagar inte på att få sovmorgon ;)

Har "muntlig" tenta idag kl 13 så jag ska kolla lite på papprena innan jag går dit men så mycket mer än så behövs inte. Annars blir det väl promenad med Aston innan skolan o lite träning efter skolan. Ikväll ska vi även ta upp alla vinterkläder ur källaren o lägga ner lite sommarkläder. Idag var det fortfarande minusgrader kl 9 så nu känns det som att det är dags. Men på dagarna ska det faktiskt bli typ 8-11 grader de närmsta dagarna så då är det ju lite varmt med vinterjacka.

Imorn ska vi försöka komma iväg på nån utflykt. Ska passa på att komma lite utanför Umeå när vi har bilen. Tänkte kanske åka till Tavelsjö o gå upp för en liten topp som finns där o ha matsäck, eller så ska vi åka till ett ställe som heter vännforsen. Vi får se vad det blir. Syftet är framför allt att Aston ska va ute hela dagen o röra på sig så han är trött på kvällen när vi ska iväg på 25årsfest!

På söndag lär det bli lugnt. Typ ligga i soffan o äta chips ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: