veroniicakarlssons

Promenader

Kategori: Allmänt

Idag har varit promenadernas dag skulle man kunna säga. Dagen började med att vi sov till 10.30!! Helt sjukt, har inte sovit så länge sen.. ja, inte vet jag, augusti säkert iaf ;) Ja, sen efter frukost så tog vi en skogsrunda med bus. Han är så lycklig när han får springa i skogen, det är härligt att se!

Efter att ha spenderat några timmar hemma med plugg, lunch och sådant så drog vi iväg igen o var ute i 80 min bara jag o Aston. Det var mysigt. Han sköter sig väldigt bra på promenaderna just nu så det är härligt att va ute o gå med honom, men det har blivit dåligt med de riktigt långa promenaderna på sista tiden. Nu längtar vi till i sommar när vi ska gå 80 km mellan Hemavan och Ammarnäs, det kommer bli så himla härligt!

Innan vi gick ut bad vi husse ha middagen färdig tills vi kom hem, och när vi kom hem stod det potatis med lax och limesås på bordet, mums! Aston fick dock vänta tills laxen hade svalnat innan han fick något och sen serverades hans lax med vitkål och morötter istället för potatis och limesås men han klagade inte direkt ;) Nu ligger han nöjt och sover brevid mig i soffan.

Strax börjar arga snickarn så jag bänkar mig här i soffan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: