veroniicakarlssons

Skönt!

Kategori: Allmänt

Jag behövde verkligen den här veckan. Har haft det lugng o skönt. Har förvisso pluggat varje dag men har inte haft den där stressen som jag har haft hittills i skolan! Igår var jag kvar i skolan till kl 15 o sen kunde jag va ledig resten av kvällen. Idag har jag bara slöpluggat lite o jag ska plugga lite till men det känns lugnt liksom. Imorn blir en sån där dag när allt måste bli färdigt så då kanske det blir lite mer, men det känns ändå bra.

Ikväll ska jag jobba på Ersboda. Blir kul o stå lite i driven. Innan dess ska jag skjutsa Fredrik o Melissa till flygplatsen för de ska till Sthlm i en vecka. Sen ska vi sno deras bil i en vecka så då ska vi passa på att göra lite saker som är bra att göra när man har bil. Typ storhandla.

Jag längtar till i helgen, då blir det fest, ska bli grymt kul! Väldigt länge sen nu känns det som. Samtidigt är jag så inne i träningen så jag vill inte riktigt dricka så mycket, men jag tar en vilohelg o partar på ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: