veroniicakarlssons

Sliten

Kategori: Allmänt

Varje kväll känner jag mig sliten, det typ kliar i halsen o jag e trött. O sen kommer illamåendet smygande. Nu får det vara nog! Ikväll tänker jag iaf gå o träna! Skulle ha gjort det igår men fy vad livet kommer ivägen hela tiden. Tyckre inte jag göra något alls men ändå springer tiden förbi.

Den här dagen har jag spenderat med bror! Vi var på strömpilen en snabbis o bokade ett spel till Micke, sen hämtade vi Fredriks däck på bussgods som han skickat upp från Sthlm. Sen gick vi på stan lite innan han skjutsade hem mig igen. Fy vad et börjar bli kallt ute, även på dagarna nu känns det kallt o så fort solen försvinner bakom husen blir det svinkallt. Halt börjar det bli också! Snart är det alltså dags för vinterjacka o vinterskor på riktigt. det blir ganska mysigt!

Nu ska jag lägga mig o blunda i 20 min innan det är dags att bege sig mot IKSU för ett rygg- och bicpespass!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: