veroniicakarlssons

Snabb-blogg

Kategori: Allmänt

Nu är frukostpausen snart slut. Var på ub precis efter kl 8 imorse så det blev frukost här istället för hemma. Jag började med att plugga lite men sen blev det frukostpaus. Känns lite lyxigt nästan, som att äta frukost ute. En fralla, en drickyoghurt o lite kaffe o sen är man på topp igen. Skönt!

Dagen bjuder på plugg på ub o sen promenad med Aston, träning och möjligtvis en storhandling. Har ju bil nu när Fredrik är i Sthlm så vi ska passa på.

Kvällen bjuder på Robinsson. Ganska kul säsong, Mickes kompis Love var med o han var ju typ en stark kandidat till vinsten men sen valde han att lämna och det var ju absolut rätt val för hans del. Läste inför den här säsongen att den skulle fokuseras på annat än typ matbrist och hårt liv, men tvärtom verkar det här vara den håradeste omgången någonsin. Har läst från fleras bloggar efter de kommit hem och typ alla skriver ju att det går inte en i närheten att föreställa sig hur det är. Ibland kan man ju bli lite sugen att söka, speciellt Micke, men jag tror vi skippar det. I år är det en som åkt hem pga hjärnblödning och fler som lämnat pga de inte vill riskera hälsan. Flera har ramlat ihop på grund av vätskebrist och det är inte alltid man får se allt som händer i tv. T ex fick Love vätskebrist och fick läkarhhjälp men det visade de inte för att de inte ansåg att det hade med handlingen att göra.

Nä, nu tog det här alldelles för mycekt av min tid ändå men men.. Back to school! Förresten skiner solen ute och jag har ett leende på läpparna som sitter där det ska! Tråkigt är dock att jag lämnade Melissa (med tillhörande pappa) på flygplatsen igår för att de ska va i Sthlm en vecka. Var nästan sorgligt, jag saknar henne redan fast vi inte ens alltid ses på en vecka. Men på onsdag är hon min! Då ska jag hämta henne på dagis o mysa hela eftermiddagen!

Ha en trevlig dag och njut av de fina höstdagarna! (Annars klarar man inte de dystra som det har varit gott om på senaste tiden!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: