veroniicakarlssons

Snabbis

Kategori: Allmänt

Haha, förra inlägget blev lite avbrutet kände jag. Tezz var snabbare i tvättstugan än jag trodde så det blev att avsluta snabbt.

Dagen har jag alltså spenderat med Tezz o Lucas. Lucas sov typ oavbrutet men Tezz var vaken, det var ju tur ;) Dagen startade med att Tezz hade tvättstugan så jag kollade till Lucas då och då när han sov i vagnen. Sen åt vi lunch som även var min frukost. När vi hade tagit det lugnt en stund och Lucas hade bytt blöja och fått käk så gick vi på promenad och sen gick vi hem o drack kaffe. Sedan hade det plötsligt gått över 5 timmar och det var dags att åka hem till mamsen och plugga lite. Nu har jag faktiskt pluggat till och från sen typ 16.30 så jag tycker faktiskt att jag är riktigt duktig!

Imorn ska jag möta upp Sofia i rissne o sen ska vi bege oss hem till Tezz för att mysa med Lucas lite till. Efter det ska vi gå hem till Sofia för de har flyttat så jag ska se hur de bor.

Sen blir det faktiskt plugg imorn också. Men det går riktigt bra så det känns inte så jobbigt. Ska försöka vara hemma ungefär samma tid imorn så blir det nog bra! Kanske hyr en film eller nåt med mamsen imorgonkväll.

Nu ska jag köra ett sista race innan jag ska sussa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: