veroniicakarlssons

Vilken helg!

Kategori: Allmänt

Jag har alltid lite problem på söndagkvällar att komma ihåg hur helgen har sett ut men den här helgen har varit guld från topp till tå så den ska jag leva på hela veckan! Var ganska slut efter tentan i torsdags men kände att jag snabbt laddade upp med energi igen. Gick upp tidigt i fredags o det tog all energi igen.. Var på biblan kl 8 när de öppnade o hade sen föreläsning 9-15. Satt på biblan hela lunchen o pluggade o när kl var 15 kändes det som att jag sov med öppna ögon. Jag gav upp för helgen o gick hem. Sen hade jag helg en hel helg!

I fredags kom Fredrik, Leyla o Melissa hit o åt middag o kollade på Sverige-Finland. Det blev en kväll framför tvn men med en Melissa som höll låda. Jag tror hon vet att hon kan köra med mig lite, faster hit o faster dit, men hon e så söt så faster ställer gärna upp :) Kvällen avslutades med att Fredrik, Melissa o Aston sprang runt hela lägenheten o skrämdes. Melissa skrattade från tårna o Aston tyckte det var härligt med fart o gav Fredrik några tjuvnyp i armen ;)

I lördags hade vi bestämt att inte ställa någon klocka så vi sov ända till kl 10 vilket var länge sen för vår del, brukar alltid vakna vid 9 även om vi inte ställer klocka. Det var fantastiskt skönt att sova ut! Solen sken o när vi egentligen skulle gå o träna så tyckte Micke vi skulle ta en promenad med Aston istället. Vi gick till Maxi o handlade också tränade vi senare istället. Det blev en väldigt lugn lördag men även väldigt produktiv. Vi skrev en vecko-matlista o veckohandlade, vi ringde bussbolaget o frågade varför de inte släppt någon tidtabell vid jul så vi kan komma till Sthlm och vi fixade lite smått o gott här hemma.

Inatt jobbade jag o sen sov jag hos Fredrik o Leyla. Imorse tog jag med mig Melissa också hade vi en heldag hon, jag o Micke. Var mysigt! Hon var jättelugn hela dan men sen när vi kom hem till mamma o pappa igen så blev hon förbytt o blev ett litet monster ;) Vi åt söndagsmiddag där o sen blev det film hemma.

Nu är det dags att sova för imorn börjar en ny intensiv vecka som ser ut ungefär såhär:

Måndag: Plugga på biblan, sen föreläsning, sen hem o plugga. På kvällen är det hundträff och nångång ska jag o Aston ut o springa.
Tisdag: Föreläsning, sen plugg, styrketräning
Onsdag: Plugga hela dagen tills allt är näst intill färdigt, jobba kväll
Torsdag: Småputsa lite på plugget, styrketräning
Fredag: Tenta, styrketräning

Sen är jag ledig en hel helg igen från att plugga för sen börjar vi ett nytt moment o då lugnar det sig förhoppningsvis liite iaf!

Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: