veroniicakarlssons

Yes!

Kategori: Allmänt

Fick tillbaka tentan jag skrev för tre veckor sen, ni vet, när jag höll på att dö ;) Fick VG!! Så jäkla bra asså!! Jag älskar verkligen historia! Det är skitkul!! Fast det vi läser just nu är sådär faktiskt. Fast idag handlar det om Sverige, det är intressant. Men i övrigt är typ 1800-talet lite sådär. MEN, VG!! Sweet! Är jäkligt kul att gå i en klass där man är coolast om man får full pott på tentan, det drar upp resultaten för hela klassen. Nu var inte jag coolast för jag hade inte full pott, fyra poäng ifrån, men ändå, så jäkla grymt!! En kille hade full pott, han är min idol idag ;)

Gud vad livet blev lättare!

Igår gick vi iväg o tränade o fasen vad pigga vi blev! Faktiskt! Jag låg o sov på soffan innan vi gick o hade inte alls lust men Micke fick iväg mig o sen när vi var där så fick vi båda mycket mer energi o sen kunde vi knappt sova på kvällen för vi va så pigga. Positivt! Men det var segt att gå upp imorse då! Men upp kom vi o iväg på promenad med Bus tillsammans innan skolan. De sprängde en gång jättenära oss men den här gången kom han ur paniken ganska snabbt. Ibalnd gå det bra och ibland mindre bra, det är bara att fortsätta!

Har skola 10-15 idag, sen jobb 15.45-19 och sen ska vi till Strömpilen o shoppa lite för de har kvällsöppet till kl 22 så då hoppas vi att de har några kul erbjudanden i samband med det. Jag ska nog unna mig något som belöning för tentaresultatet!

Det var meningen att jag skulle plugga nu på lunchen men jag känner inte för det så jag slappar lite istället. Men snart måste jag skärpa mig för nu är det en vecka och en dag kvar till tentan. Men jag har planer på att plugga snart så jag tror det kommer gå bra ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: