veroniicakarlssons

15 dagar kvar..

Kategori: Allmänt

Ja, nu är det bara 2 veckor kvar. Tanken var att jag skulle ha sprungit 18 km igår, men icke. Tanken var att vi skulle ut o vandra ikväll, men icke. Tanken var att jag skulle vara frisk nu, men icke!

Är på bättringsvägen tror jag. Frågan är väl bara hur länge hostan tänker hålla i sig för den sabbar ju rätt mycket. Jag är lite mör i kroppen, hade inte mycket till röst när jag vaknade imorse - men den kom tillbaka ganska snabbt, har lättare huvudvärk och lite hosta. Jag hoppas på att ha min symtomfria dag på söndag. Isf kommer jag testa 5 km på måndag o se hur det känns. Klarar jag det så kör jag 18 km på tisdag o då är jag back on track. Men om 5an känns jobbig o jag får en hostattack så fort jag stannar då vette fasiken hur jag ska få det här att gå ihop.

Håll alla tummar ni har för att jag ska bli frisk så fort det bara är möjligt så är ni snälla. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk just nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: