veroniicakarlssons

Igång

Kategori: Allmänt

Hösten har startat med buller o bång här hemma o det resulterar i att både Micke o Aston ligger på varsin soffa o sover här hemma, det är ungefär så det brukar vara under hösten. Jag har också haft vilopaus i pluggandet o sovit en stund, för en söndag är ju trots allt en söndag.

I måndags började skolan, det känns så jäkla kul. Historia nu, fruktansvärt intressant!! Jag trodde det skulle vara betydligt tuffare, och visst, vi har ju tenta på fredag redan, men det är så intressant att det ändå är kul. Ja, jag funderar på att läsa 3 terminer historia istället för en, det skulle betyda att jag får plugga en termin längre men jag tror att det är värt det! Blir lättare att få jobb och högre lön i framtiden!

Idag tränade jag också för första gången på typ 2 veckor, kändes härligt att vara tillbaka. När man själv inte tränar så förstår jag att allt tjat om träning låter lite överdrivet, men jag är verkligen förälsad i att träna. Att se och känna hur kroppen utvecklas, man blir starkare och mer uthållig både mentalt och fysiskt. Idag var det iaf ben som stod på agendan och det blev ett tufft benpass. Kommer inte kunna gå imorn, men det är så det är när man tränar ben.

Nu måste jag plugga vidare. Har haft över en timmes paus o sånt har man ju egentligen inte tid med ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: