veroniicakarlssons

Oops

Kategori: Allmänt

Skrev ett inlägg tidigare idag som försvann, och det var nog tur, jag var inte på mitt bästa humör. Antagligen det sämsta.. Vi har seminarium på torsdag och jag hade tänkt att göra uppgiften idag. Boken till seminariet är väldigt svår att få tag på så när jag fick kopiera från en kille i klassens kopior igår så tänkte jag att det var skönt att det löst sig. Idag när jag ska sätta mig o göra uppgiften så visar det sig att han kopierat typ 1/4 av det vi har på seminariet. Jag kan altså inte lösa uppgiften.. Så förmiddagen bestod i att försöka få tag i boken vilket gick mindre bra så jag var måttligt (väldigt) irriterad.

Efter en lunch med Anna och en timmes effektivt pluggande så är jag iaf på bättre humör. Men det kommer bli en lång dag eftersom hela förmiddagen försvann utan att något blev gjort.. Är ganska tight schema just nu så för att hinna få allt gjort måste man göra en hel del varje dag och man har varken tid eller lust med oväntade problem.. Men men, förhoppningsvis finns boken att köpa nere på stan imorn alternativt att jag ser någon i klassen så jag kan kopiera någons papper. Tyvärr har vi inga föreläsningar innan seminariet så jag kan inte garantera att jag träffar nån i klassen.

Jaja, till roligare saker. Jag fick mitt resultat på förra tentan igår, VG! Sweet! Nu ska jag plugga igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: