veroniicakarlssons

Passupp!

Kategori: Allmänt

Micke ligger o läser en bok för skojs skull och begär att jag ska göra te medan jag väntar på att han ska läsa färdigt så jag får läsa mina anteckningar högt.. Tycker han kan göra te och att mitt pluggande ska gå före hans läsning för skojs skull!

Aston är bra igen. Han har slukat alla sina små portioner idag och nu på kvällen busade han till och med med några kompisar och det var full fart! Skönt att se.

Idag var jag på UB strax efter kl 8 o pluggade. Strax efter 9 kände jag att jag låg bra till så bestämde att jag skulle gå o träna med Fredrik en timme senare. Sen blev det lunch med Anna efter det. Kom hem strax efter 13 o har pluggat i omgångar sen dess. Nu är jag färdig för ikväll. Tänkte bara läsa igenom mina anteckningar ett par gånger innan jag går o lägger mig men det är inte såå ansträngande.

Vi har en del hundar här i området o nu har det bestämts att det ska bli hundpromenader på måndagar kl 17.30, tycker jag låter väldigt bra, Aston kommer älska det!!

Imorn blir det plugg o jobb. En dag kvar, sen e det tenta...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: