veroniicakarlssons

Plugg, plugg, plugg..

Kategori: Allmänt

Jag är jättetrött på den här tentan nu, tur att den är imorn så jag blir av med den. Men egentligen kanske ja hade behövt en dag till, då hade allt suttit perfekt. Men jag tror jag kommer kunna tillräckligt imorn för att klara tentan. Ska plugga ungefär två-tre timmar till idag, sen ska jag hoppas på det bästa. Ikväll jobbar jag nämligen, så inge mer plugg då!

Tentan är kl 9-14 imorn o det e första gången jag känner mig stressad över att ha 5 timmar på mig. En vanlig tenta brukar jag skriva på ungefär 2½ timmar men den här tentan tror jag kommer ta ca 1 timme o 15 min per fråga o det är tre frågor så 3 timmar o 45 min.. Lite paus på det så är vi uppe i 4½ timmar. Så ingen fråga får dra över tiden ;)

Imorn efter tentan så ska jag o Micke gå ut o springa, regnet verkar äntligen ha släppt taget om Umeå. Blir ett lugnt 5km pass. Sen på kvällen ska vi ut o käka o gå på bio, blir mysigt!

På lördag ska jag jobba o på söndag e det dags att börja plugga igen. Har seminarium på onsdag o det e ju bara tre veckor kvar till nästa tenta.. Så nu kör vi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: