veroniicakarlssons

Sovmorgon

Kategori: Allmänt

Idag skapade jag lite vardagslyx o tog sovmorgon. Ska ju jobba imorn o kände ett jag inte orkade gå upp tidigt 6 dagar i rad. Jobbade även till 22.30 igår så jag tyckte det kunde va skönt att få sova ut. Jag har ändå ganska mycket o plugga idag så jag kommer få sitta senare istället men det är det värt. Kommer inte komma igång mer än 1½ timme senare än vanligt (eftersom sovmorgon nu för tiden betyder att man vaknar SENAST kl 9) så så himla sent behöver det ju inte bli.

Planen för dagen är att sitta hemma o plugga fram till lunch o sedan efter lunch gå ner till biblan o sitta tills jag e färdig. Räknar väl med att sitta till ca 16.30. Jag hoppas att det inte ska behövas längre.. Är ju ändå fredag..

Sen innan middagen blir det backintervaller med Aston. Ska bli jäkligt kul o köra slut på honom. Eller om han kör slut på mig, vi får se vem som dör först ;)

Nej, nu ska jag sätta igång med den här dagen :) Trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: