veroniicakarlssons

I´m back!

Kategori: Allmänt

Ja, jag ska försöka skärpa mig med bloggen och faktiskt blogga då och då. Men, jag kan redan varna för påsken. Vi får gäster så det är inte alls säkert att jag hinner bloggs nåt. Mickes föräldrar anländer redan imorgonkväll och stannar tills på tisdagmorgon så det blir fullt upp här ett tag.

Vi var o handlade igår, helt sjuk handling. Tror det blev typ 1600 när vi väl var färdiga. Så sa Micke, tänk när vi har två barn, då är det här typ en veckohandling. Haha, ja, men tänk när vi har fyra barn då??!! Då är det typ en tvådagarshandling ;) Om vi ska ha fyra barn? Ja, varför inte? ;) Har man tre måste man ju typ ha större bil o har man ändå gjort det valet kan man ju lika gärna ha fyra. Så två eller fyra lär det bli. Absolut inte tre ;)

Sitter hemma i min onepiece igen. En kopp kaffe framför mig o Ellen på tvn. Pluggar lite i reklamerna också vilket egentligen är dagens huvudsyssla även om den har kommit lite i skymundan. Var på Midgårdskolan igår där jag ska göra min praktik i fyra veckor och när jag gick därifrån så glömde jag typ allt jag skulle ha med mig hem. Kom på schemat när jag bara hade kommit typ 5 min därifrån så då var det bara att vända. Igårkväll kom jag på att jag glömde kursböckerna så de fick jag åka o hämta idag. Bra första intryck jag gör på min handledare.. Iaf så har ju det gjort att jag inte har pluggat så mycket. Midgårdskolan ligger precis på andra sidan stan så det är inte jättelångt men heller inte jättenära. Och när jag ändå skulle till stan så passade jag på att gå till skräddaren för att Astons halsband hade gått sönder (han fixade det gratis - snälla, snälla människa) och jag gick på bolaget så det tog typ 2 timmar..

Ikväll ska vi tvätta o städa, o jag lär behöva plugga...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: