veroniicakarlssons

Måndag igen

Kategori: Allmänt

Japp, nu var helgen över för den här gången och lika glad är jag för det ;) Jobbade fredag, lördag, söndag så det gör mig inte så mycket att det är måndag. Idag blir det intro inför praktiken i två timar, sen ska jag iväg och träffa min handledare o sen hem. Ikväll blir det hundträff o sen storhandling.
Snön har kommit tillbaka o jag tänker klaga! Det var ju vår, var ju så himla härligt. Nu är det så mycket vinter det kan bli o. Fullt med snö o flera minus. Det enda positiva, och jag får ju ändå vara glad att det finns nåt positivt också, är att Astom ÄLSKAR det. Han var överlycklig igår o imorse var vi ute o tog en långis i skogen o han träffade en hund som han fick rulla i snön med o livet var härligt! Så helt hemskt är det inte, Men vi har ju haft smält o slask o is en gång, det räcker, nu kommer det snart en gång till...
Nä, nu måste jag göra mig i ordning för att gå till skolan, sitter här i onepiece o föreläsningen drar igång om 50 min så dags att göra nåt vettigt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: