veroniicakarlssons

Påsk

Kategori: Allmänt

Nu är påskhelgen slut. Imorn åker svärföräldrarna mot Sthlm igen och då var påskfirandet över för den här gången. Har blivit mycket god mat och spelande. Jag krossade dem på monopol härom dagen vilket jag är ganska stolt över ;) Var nämligen ganska tydligt att ingen hejade på mig så då var det ju extra kul o vinna. De bodde gratis hos varandra o grejer. Jag o Micke vann även över föräldrarna på Alias och jag o Ami vann över Micke o Per-Arne på TP. Sen behöver vi inte prata om resten ;)

Jag jobbade även i helgen vilekt var ganska skönt för annars rörde vi inte på oss så mycket. Har blivit för mycket mat och för lite motion, men trevligt har vi haft iaf :) Gick även till ISKU igår o körde ett pass vilket var skönt för det var ganska dött där. Däremot såg vi idag att parkeringen var smockfull så nu verkar folket ha kommit hem igen, och de flesta lär väl känna som oss - att det finns en del kalorier att bränna efter påskhelgen..


Veckan som kommer bjuder på ledighet - skönt! Måste planera lite inför praktiken som börjar om en vecka men kommer inte direkt jobba ihjäl mig.

Imorn ska vi ha ett litet planeringsmöte inför sommaren och det ska bli kul, då känns det som att man närmar sig. Vi köpte faktiskt ett tält idag, ett riktigt bra fjällräventält som var nedsatt så de kostade mindre än halva priset. Så nu är man riktigt sugen på att få sticka iväg o vandra lite, men först måste vi träna lite för som formen är just nu skulle vi inte klara en dag och planen är ju att vara borta en vecka i sträck två gånger under sommaren..

Nä, nu ska jag väl också vara lite social, är ju som sagt sista kvällen. Dock kollar de andra på film och det är ju inte direkt min favvohobby... ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: