veroniicakarlssons

Påsklov

Kategori: Allmänt

Japp, nu har jag påsklov faktiskt. Skönt men med lite ångest. Har saker som måste göras, men det skjuts så lätt upp när man hellre vill vara ledig. Men jag ska försöka att få lite gjort idag.

För övrigt så hoppas jag verkligen att jag är igång med träningen igen. Var på iksu i söndags o körde bröst, axlar, triceps o i måndags var vi ute o sprang. Är lättare när vi tränar tillsammans jag o Micke för då kommer man ju iväg. Trögare när man ska motivera sig själv. Typ som idag skulle vi köra rygg, men då frågade ett par kompisar honom om han ville köra badminton kl 10 så då skulle han gymma med dem direkt efter det istället o då är det ju mycket segare för mig att ta mig iväg själv sen.. Men idag ska jag verkligen göra det!

Annars bjuder förhoppningsvis påsklovet på fint väder någon dag, en bio blir det nog, men mest bara att ta det lugnt. Vi hade jättefint väder hela påsken så vi ska inte klaga, men nu har det varit dåligt i två dagar så nu får det gärna vända igen. Gsterna fick fint väder iaf, det är ju det viktiga!

Nä, nu ska jag ta en långis med Aston o sen gå o träna, heja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: