veroniicakarlssons

Vilken j*vla helg

Kategori: Allmänt

Fyfan! Jag har aldrig varit så här bakis.. Jag har mått så jävla dåligt idag. Det är inte värt! Nu är jag typ mig själv igen och har varit det i typ 4 timmar, men innan dess har jag kämpat för att hålla mig levande.

MEN! Vilken dag och kväll jag hade igår. Först ägde jag på jobbet, blev verifierad servicechef! Grymt kul! Jag är stolt över mig själv och alla som jobbade och hjälpte mig. Trivs så jäkla bra på jobbet för alla jobbar för varandra. Det är en stor skillnad mot för två år sen när jag började där och det är skitkul!

Direkt efter jobbet åkte jag till temamiddag med vänner. Norrlandsmat stod på schemat. Det blev några slags renklämmor till förrätt, västerbottensostpaj och palt som varmrätter och glass med hjortron och hjortronlikör till efterrätt. Sen blev det alldeles för mycket alkohol till detta..

Jag hade en grym dag och grym kväll så jag tar med det positiva och försöker glömma den här dagen!
Nu ska jag sova för imorn drar en ny vecka med praktik igång och då gäller det att vara utvilad.


Skrev det här igår men det verkar inte ha publicerats.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: