veroniicakarlssons

25 år

Kategori: Allmänt

Hallå hallå hej!
 
Har spenderat den senaste veckan i Stockholm med nära o kära och veckan har som vanligt varit fantastiskt bra. Jag har hunnit träffa både vänner och familj, hunnit fira tre födelsedagar plus min egen och även fått lite lite kvalitetstid med Micke när han var nere över helgen.
 
Igår firade vi min födelsedag. Vi fixade hela dagen och kl 16 började gästerna ramla in och sen blev det middag ute på Tezz och Mathias uteplats för solen höll sig framme. Var till och med riktigt varmt ett tag fast vi hade blivit lovade regn. De som höll sig kvar ute längst flyttade inte in förrän klockan var närmare 23 så det var faktiskt en riktigt fin sensommarkväll! Mycket fina presenter har jag fått också! Är riktigt nöjd med firandet.
 
Nu sitter jag på ett hotell i Skärholmen och inväntar sällskap. Kollar på tv nu men tänkte lägga mig o läsa lite strax. Anledningen till att jag är här är för att jag ska gå kurs med jobbet för att bli arbetsledare. Är tydligen en riktigt bra kurs, och även riktigt bra kvällar med mycket festande.. Får väl se hur mycket jag orkar, man är ju inte ung längre ;)
 
Nä, nu ska jag se upplösningen på kidnappningen på ettan. Imorn blir det första hjälpan och brandövning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: