veroniicakarlssons

Aston

Kategori: Allmänt

Min fina fina vovve! Han är ju helt fantastisk! Var o träffade honom idag efter tre dagar, konstig hur man saknar honom så snabbt. Men nu saknar jag honom ännu mer. Imorn åker han hem till husse i Umeå tillsammans med husses syster och hennes hund Dixi. Dixi ska ju bo hos oss i nästan 4 månader med start nu, spännande! På fredag är kursen slut och då ska jag stressa ut till Bromma för att hinna med flyget hem till mina pojkar.
 
Nu har ju Aston bott hos Melissa i 3 dagar (tillsammans med Fredrik, Leyla och lillebror, men det är självklart Melissa som haft huvudansvaret). Skulle tro att de båda har stormtrivits. Ibland kan man tro att Aston tycker det blir jobbigt med all uppmärksamhet, att aldrig bara få vara ifred o vila, men jag tror han gillar det. Dom är ju bästisar :) Plus att han får godis, det hjälper!
 
Medan Melissa har tagit hand om Aston så har Aston tagit hand om lillebror :)
 
 
 
Bjuder på en bild på världens gladaste lillkille också :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: