veroniicakarlssons

Estocolmo o födelsedagsfirande

Kategori: Allmänt

På lördag drar jag till Stockholm igen. Jag o Aston :) Sen ska jag va där i två veckor. Först en vecka o umgås med nära o kära och sen blir det en vecka med jobbkurs. Galet bra! Men också lite tungt. Trodde ju jag skulle va ledig från fredag o fram till att skolan börjar den 3 september, men nnu blir det kurs den ena lediga veckan istället. Och min lediga dag imorn får jag ge upp för att fixa inför kursen på jobbet imorn. Men jag är glad iaf, har hört att kursen är sjukt kul!

Tanken var ju att jag o Micke skulle åka ner en vecka tillsammans till Stockholm men nu har ju han fått hektidsjobb så då kan han inte åka. Istället kommer han bara ner över helgen 24-26 för då ska vi fira både hans syster som fyller 30 och mig som fyller 25. Men eftersom vi inte kommer ses på min riktiga 25årsdag så ska vi smygfira imorn :) Då ska jag få paket :D

Nu ska jag gå o sova, men först väcka Micke så vi kan droppa salva i Astons ögon.. Bara typ 17 gånger kvar nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: