veroniicakarlssons

Jobb

Kategori: Allmänt

Mycket jobb just nu. Jobbade 18-03.30 måndag-torsdag, ledig igår, nu blir det 14-23 idag och imorn. Sen är det ny vecka med nya tider.. Men fredag är sista passet och sen blir det Stockholm igen en vecka.

På tal om jobb så har Micke fått jobb. Han ska ha idrott med låg- och mellanstadiet i en skola i Nordmaling. På eftermiddagarna ska han va resurs. Tror det är ett riktigt kul jobb, jag hoppas att han kommer tycka det för det är heltid hela terminen. Ska bli så skönt att han ska ha en heltidsinkomst. Jag ska förvisso dra ner lite på studielånet men då kommer vi ha helt ok med pengar ändå.

Idag blir det som sagt jobb. Innan dess ska jag hinna med en promenad med Aston. Aston har rn infektion i ögonen så vi måste droppa en kräm i hans ögon två hånbger om dagen, det går sådär. Micke får hålla i honom allt vad han kan och sen får jag försöka pricka rätt med salvan. Aston hatar oss, men han brukar få nåt gott efter och sen efter en stund brukar han kunna komma nära igen. Stackarn, han fattar ju inte varför vi gör så..

Nej, nu ska jag ringa finaste mamma som fyller år idag och sen göra frukost.
Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: