veroniicakarlssons

Barn

Kategori: Allmänt

Melissa sitter brevid mig och skriver i sitt ritblock, jag förstår inte ett ord hon påstår att hon skriver, nu påstår hon att hon har skrivit pimapomapimapomammmmhaklapp.

Hon har sovit här inatt, man skulle kunna tro att det skulle bli trångt när vi sover i sängen alla fyra: jag, Micke, Melissa och Aston, men jag tycker det funkar utmärkt. Däremot vaknar hon innan kl 7 varje gång hon sover här och det är mindre utmärkt. Nu håller jag iaf på att få i mig kaffe så snart är nog ögonen helt öppna.

Än så länge har vi spenderat dagen med frukost, barn-tv, böcker, pussel och nu ritar vi. Ja, man hinner med mycket när man har roligt ;) Fast å andra sidan har vi ju varit vakna i snart tre timmar..

Nu påstår Melissa att Aston vill gå ut med henne, jag tvivlar, han sover på soffan oh det är nästan -11 ute. Jag önskar jag också fick sova på soffan ;)

Nää.. hon e söt lilla trollet. Ibland har hon dock problem med att komma ihåg vem jag är. Inte sällan säger hon "tack mamma, nej pappa, ehh faster".

Strax ska vi laga lunch (ja, jag vet att klockan är 9.45), sen ska vi sova och sen åka ner på stan och gå på bio. Det blir mysigt! Nu sa hon precis "tack faster, vad fin du är". Då får man ett varmt fasterhjärta.


Angående Aston så har hans ben läkt helt och det har inte svullnat och han verkar inte öm heller. Men vi fortsätter hålla koll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: