veroniicakarlssons

Löp

Kategori: Allmänt

Nu har min träning dött av igen. Fan. Jag har ingen moral just nu. Men tar iaf långa promenader med vovvarna varje dag, så det räknas väl för något iaf!

Dixi började löpa igår. Suck!! Nä, så farligt är det inte. Köpte tikskydd o trosskydd till henne idag så nu ska det nog va lugnt. Men hon hatar det stackaren! Jag förstår henne, måste va jobbigt att ha något på sig hela tiden när man inte är van. Så hon går o stryker sig mot saker för att få av den. Hoppas hon slutar med det snart, annars får hon kanske gå utan när de är själva, inte så kul om hon lyckas och någon äter ett blodigt trosskydd, jag skulle inte bli förvånad...

Nu har jag precis varit ute med dem o gått i linor. De sprang o sprang o nu när vi kom in så fortsätter de busa. De kommer bra överens, det är ju skönt.

Imorn har jag 45 min introduktion till ny uppgift sen är det helg! Jobbar 01-04 både fredag och lördag natt.. Då får man verkligen njuta av helgen kan jag känna..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: