veroniicakarlssons

Veckor och helger

Kategori: Allmänt

Jag tycker tiden bara flyger förbi, det är redan en vecka sen jag o Melissa hämtade Fredrik på flygplatsen. Senare den kvällen kom mamma också och den helgen har jag ju inte ens hunnhit skriva något om..

Jag vet inte om vi egwentligen gjorde något speciellt heller. Jag lyckades pressa ihop mina arbetspass så jag jobbade fredagnatt o lördagdag så sen var jag ledig resten, det var skönt! På lördagkvällen firade vi Fredriks födelsedag (fast han fyllde på söndagen) med tacos och tårta. Riktigt trevligt. Var så skönt att vara ledig en lördagkväll och sen vara ledig på söndagen också. Jag tog ett par cider och njöt av livet, fast njutningen hade kunnat bli bättre om jag inte passade på att bli förkyld.

Söndagen bjöd på umgänge nere på stan och på kvällen när Fredrik skjutsat mamma till flygplatsen käkade vi indiskt o kollade på film.

Veckan har mest bestått av läsning. Har bara haft skola i drygt en timme så det är svårt att hålla reda på dagarna, är ju ledig i veckorna o sen jobbar jag på helgerna. Fast jag är inte direkt ledig, har ju läsning och uppgifter att göra, men det är skönt att kunna planera sin egen tid.

Nu sitter jag hemma o myser mad Aston i soffan. Han ska få ett ben snart o jag ska få lite fredagsmys. Om ca 5 timmar är det dags att se om bilen vill starta och ta mig till jobbet...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: